Klachtenprocedure

Heeft u een klacht blijf er niet mee rondlopen, laat dit zo snel mogelijk aan ons weten. Wij H & R Verzekeringen kunnen hiermee onze dienstverlening verbeteren.

  • heeft u een klacht mail deze dan naar ramon@hnrv.nl of per post naar:
    H&R Verzekeringen
    Stedewaarts 24
    9408 HP Assen
  • wanneer wij u klacht hebben ontvangen zullen wij binnen 3 dagen een ontvangstbevestiging mailen.
  • binnen 10 werkdagen geven wij onze eerste inhoudelijke reactie.
  • lukt het niet binnen 10 werkdagen laten wij u weten wat hier de reden van is.
  • mocht u klacht zijn afgehandeld vragen wij graag u reactie wat u van de afhandeling vond.

Klachteninstituut financiële dienstverlening (Kifid)

Wij zijn aangesloten bij de klachteninstituut financiële dienstverlening als u het niet eens bent met het oordeel van H & R Verzekeringen dan kunt u terecht bij Klachteninstituut financiële dienstverlening: www.kifid.nl .